Remonts pa pastu


Kas ir remonts pa pastu?

"Remonts pa pastu" ir speciāli izveidots pakalpojums klientiem, kuri nedzīvo Rīgā. Lai brauciens uz servisu nebūtu speciāli jāieplāno, piedāvājam atsūtīt remontējamo lietu uz Pasta Staciju vai Omniva pakomātu, un tieši tāpat saņemt to atpakaļ. Pirms sūtīt remontējamo lietu, lūdzu piezvani, atsūti ziņu vai uzraksti čatā, lai saskaņotu remonta iespējas un izmaksas. Izmantojot remontu pa pastu, nepieciešams veikt priekšapmaksu ar bankas pārskaitījumu. Kad remonts būs veikts, saņemsi salabotu un pārbaudītu lietu uz sev ērtāko pakomātu vai ar kādu citu piegādi pēc izvēles.

"Remonts pa pastu" ar piegādi

Izmantojams, pērkot gatavu remonta pakalpojumu sadaļā serviss. Lai izmantotu pakalpojumu "Remonts pa pastu", sev vēlamo piegādi preces saņemšanai pēc remonta izvēlies pirkuma laikā - piegāde, kuru izvēlēsies un apmaksāsi, tiks izmantota preces nosūtīšanai atpakaļ pēc remonta.

"Remonts pa pastu" bez piegādes (saņem NTG veikalā Rīgā)

Izmantojams, pērkot gatavu remonta pakalpojumu sadaļā servissŠo opciju izvēlies, ja preci sūti remontam ar Pasta Staciju vai Omniva, bet saņemt vēlies klātienē NTG servisā. Pasūtot un apmaksājot remonta pakalpojumu, izvēlies "Pasūtījumu izņemšu pats", lai salaboto mantu saņemtu NTG veikalā Rīgā, Lāčplēša ielā 112A. Ja pēc tam pārdomāsi un izvēlēsies citu piegādes veidu, to būs nepieciešams apmaksāt atsevišķi.