Servisa noteikumi

Pakalpojumu saņemšanas līgums

Šis līgums (turpmāk tekstā - Līgums) tiek slēgts starp North Technology Group SIA (turpmāk tekstā – Uzņēmums), reģistrācijas numurs 50103418631, juridiskā adrese Lāčplēša iela 112A, Rīga, LV‑1003, Latvija, un Klientu, kas veic pakalpojuma iegādi Uzņēmuma servisā.

1. Līguma priekšmets

Līgums ir vienošanās starp Klientu un Uzņēmumu, pamatojoties uz Uzņēmuma piedāvājumu nodrošināt servisa, apkopes un remonta pakalpojumus.


2. Līguma stāšanās spēkā


Līgums stājas spēkā, tiklīdz Klienta iekārta ir saņemta Uzņēmuma servisā.


Lai veiktu pasūtījumu vietnē ntg.lv:

1. pie interesējošās preces jānospiež pogu "Pirkt uzreiz” vai "ielikt grozā", ja plānots iegādāties vairākas preces vai pakalpojumus;

2. lai pasūtītu izvēlēto preci, jānospiež izvēlne lapas labās puses augšdaļā, kur redzama informācija par iepirkumu groza saturu. No pirkumu groza var atgriezties interneta veikalā, izvēlēties vēl citas preces un pēc tam atkal atgriezties iepirkumu grozā, nospiežot attiecīgo izvēlni;

3. lai pabeigtu pasūtījumu, nepieciešams aizpildīt informāciju par Pircēju, piegādes un apmaksas veidu, kā arī ir jāpiekrīt līguma noteikumiem. Pēc tam jānospiež poga "Apstiprināt pasūtījumu". Kad pasūtījums ir veikts, to apliecina ekrānā redzamais paziņojums.

 Pasūtījumus iespējams veikt:

  • interneta veikalā jebkurā diennakts laikā;
  • piezvanot pa tālruni 80205220 vai 29433633 darba dienās 10:00-18:00;
  • nosūtot pasūtījumu e-pastā uz veikals@ntg.lv.

 Veicot pasūtījumu pa tālruni vai e-pastu, jānorāda:

  • pakalpojuma nosaukums, skaits un cena;
  • vārds, uzvārds, uzņēmuma nosaukums;
  • uzņēmumam – reģistrācijas vai PVN maksātāja numurs un juridiskā adrese;
  • piegādes adrese (ja nepieciešams);
  • maksājot ar pārskaitījumu – bankas nosaukums un konta numurs;
  • tālruņa numurs (piegādei ar pakomātu – mobilais tālrunis);
  • e-pasts.

Iekārtas remontam tiek peņemtas Uzņēmuma servisā darba dienās 10:00-18:00.

4. Pasūtījuma apmaksas noteikumi

Par remonta pakalpojumiem var norēķināties, apmaksājot priekšapmaksas rēķinu internetbankā vai bankas filiālē. Klātienē var norēķināties arī skaidrā naudā un ar maksājumu karti. Pirkums tiek uzskatīts par apmaksātu pēc naudas saņemšanas Uzņēmuma norēķinu kontā vai veikala kasē. Veicot maksājumu, jānorāda rēķina vai pasūtījuma numurs.

5. Piegādes noteikumi

Preces bez piegādes maksas var saņemt Uzņēmuma veikalā Rīgā, Tallinas ielā 86 darba dienās 10:00-18:00.
Pasūtījums tiek piegādāts uz Pircēja norādīto adresi, pakomātu vai preču izsniegšanas punktu saskaņā ar izvēlēto piegādes veidu. Piegādes maksa nav iekļauta pakalpojuma cenā, ja vien tas nav īpaši norādīts. Piegādes maksa ir atkarīga no preces svara, izmēra, piegādes attāluma un piegādes veida. Pasūtījuma piegāde tiek veikta pēc tam, kad ir saņemta priekšapmaksa.

Piegāde ar kurjeru tiek nodrošināta līdz Klienta norādītās adreses durvīm. Klientam ir jānodrošina preces izkraušana un pieņemšana. Preces nevar piegādāt uz vietām, kur transporta līdzekļiem aizliegts apstāties, tādā gadījumā pasūtījumā jānorāda tuvākā vieta, kur apstāšanās ir atļauta.

6. Garantija
Atjaunotam vai no jauna uzbūvētam akumulatoram garantija ir spēkā tikai tad, ja Klients to ir pilnībā uzlādējis pirms pirmās lietošanas reizes. Garantija nevar tikt nodrošināta, ja pēc remonta saņemtais akumulators tiek atgriezts servisā ar nevienmērīgi izlādētiem elementiem, kas nozīmē, ka nav veikta pilna balansēta uzlāde pirms lietošanas.
Uzņēmuma veiktajiem remonta darbiem tiek nodrošināta 6 mēnešu garantija darba un materiālu kvalitātei saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un ražotāja garantijas nosacījumiem.

Ja garantijas laikā rodas pretenzijas par darba vai materiālu kvalitāti, ar preci un apmaksu apliecinošiem dokumentiem jāvēršas Uzņēmumā. Ja tiek konstatēts brāķis, Uzņēmums veic bezmaksas garantijas remontu. Ja pārbaudes laikā tiek konstatēts defekts, ko precei radījis Klients, remonta izdevumus ir jāsedz Klientam. Garantijas remonts nepagarina garantijas termiņu.

Garantijas saistības var tikt anulētas, ja:

  • klients nevar uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu;
  • prece, kas paredzēta lietošanai personiskām sadzīves vajadzībām, tikusi izmantota profesionāli, peļņas gūšanas nolūkos, vai ražošanas vajadzībām;
  • pārkāpti preces lietošanas instrukcijas noteikumi;
  • ja ierīcei tikusi uzstādīta programmatūra, kas atšķiras no ražotāja noteiktās;
  • precei tikusi uzstādīta uzlauzta programmatūra, kas varēja radīt bojājumus;
  • precei ir veikts nekvalificēts remonts;
  • precei ir mehāniski, ķīmiski vai citi ārēji vai iekšēji bojājumi;
  • veiktas izmaiņas preces konstrukcijā;
  • preces sērijas numurs (ja tāds ir bijis) nav salasāms, ir izmainīts vai dzēsts.

 Garantija tiek anulēta, ja tiek konstatēti bojājumi, kas radīti:

  • svešķermeņiem, kukaiņiem, šķidrumiem vai citām vielām nokļūstot preces iekšienē;
  • dabas stihiju, ugunsgrēku, kā arī nelaimes gadījumu rezultātā;
  • neatbilstošas barošanas vai telekomunikāciju un kabeļu tīklu parametru neatbilstības rezultātā;
  • nestandarta un/vai nekvalitatīvu izlietojamo materiālu, rezerves daļu, komplektējošo daļu, programmatūras, piederumu, aksesuāru vai informācijas nesēju lietošanas rezultātā.

Garantija neattiecas uz:         

  • programmnodrošinājumu, izejmateriāliem, piederumiem, aksesuāriem, detaļām un izstrādājumiem, kas dabīgi nolietojas lietošanas laikā (piemēram, baterijas, akumulatori, korpusi, toneri).

Klienta pretenzijas par preču vai pakalpojuma kvalitāti tiek risinātas saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām.

7. Pakalpojumu saņemšanas līguma izpildes laiks.

Uzņēmums apņemas izpildīt līguma noteikumus ne vēlāk kā 30 dienas pēc pasūtījuma saņemšanas no Pircēja, ja vien līgumslēdzējas puses nav vienojušās par citu termiņu.
Ja Uzņēmums nevar veikt remontu tādēļ, ka nav pieejamas rezerves daļas, tad Uzņēmuma pienākums ir informēt Pircēju. Uzņēmums var piedāvāt alternatīvu risinājumu.

8. Konfidencialitāte


Uzņēmums apņemas neizpaust un nenodot informāciju par Klientu trešajām pusēm bez Klienta rakstiskas piekrišanas, izņemot gadījumus, kad pārkāpti Latvijas Republikas likumi vai šis līgums.

9. Citi noteikumi

Noformējot pasūtījumu, Klients apliecina, ka ir iepazinies ar šī līguma nosacījumiem un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Uzņēmums varētu izpildīt Klienta pasūtījumu. Ievadot informāciju, Klients piekrīt, ka uz savu norādīto e-pastu un telefona numuru saņems paziņojumus, kas saistīti ar pasūtījuma apstrādi.

Pakalpojumu cenas ir norādītas ar PVN.
Elektroniski noslēgto standarta līgumu Klientam vēlāk nav iespējams apskatīt mājas lapā, un Uzņēmums neuzglabā līguma kopijas.


Pakalpojumu un preču apraksti tiek veidoti pēc ražotāju un piegādātāju sniegtās informācijas; visi apraksti un attēli ir informatīvi, tajos ir iespējamas nebūtiskas izmaiņas. Saskaņā ar ražotāju un piegādātāju veiktajām izmaiņām, preču komplektācija un parametri var tikt mainīti

Precīzu informāciju par preču pieejamību Uzņēmuma veikalā vai noliktavā var noskaidrot darba dienās 10:00-18:00, zvanot uz norādīto tālruni vai atsūtot e-pastu.

10. Uzņēmuma rekvizīti

Nosaukums: North Technology Group SIA
Juridiskā adrese: Lāčplēša iela 112A, Rīga, LV-1003, Latvija

Fiziskā adrese: Tallinas iela 86, Rīga, LV-1009, Latvija
Reģistrācijas numurs: 50103418631
PVN reģistrācijas numurs: LV50103418631
Banka: Swedbank AS
Bankas konts: LV47HABA0551030762139