Telefona remonts attālināti


Seko šiem punktiem, lai veiktu telefona remontu NTG servisā attālināti.

1. Sagatavo telefonu sūtīšanai:
  • Izveido rezerves kopiju telefonā esošajiem datiem.
  • Noņem telefona paroli. Tas nepieciešams lai tehniķi varētu veikt diagnostiku un pārbaudīt telefonu pēc remonta.
  • Pievieno savu telefona numuru, epastu un defekta aprakstu (nestrādā skaļrunis, jāmaina baterija, sasists ekrāns).
2. Nosūti telefonu uz Omniva pakomātu t/c Mols Rīgā, Krasta ielā 46. Kā saņēmēju norādi NTG servisa numuru 29433633.

3. Saskaņo remonta izmaksas un veic apmaksu.
  • Kad telefons būs saņemts, sazināsimies ar Tevi par remonta izmaksām.
  • Pēc remonta un izdevumu saskaņošanas apmaksā epastā saņemto rēķinu.
4. Saņem salabotu telefonu uz Omniva pakomātu, DPD Pickup Paku Bodi, Pasta Staciju vai ar kurjeru pēc izvēles.
  • Lai saņemtu telefonu atpakaļ pēc remonta, vari izvēlēties visus tos pašus piegādes veidus, kas pieejami, veicot pasūtījumu NTG veikalā.
  • Pēc telefona saņemšanas pārliecinies, ka viss ir kārtībā. Ja konstatē kādu defektu, nekavējoties sazinies ar NTG servisu, lai to novērstu.
Lūdzu ņem vērā, ka veicam tikai telefona aparāta remontu, taču neveicam darbības ar programmatūru. Lai atbloķētu Apple ID vai atrisinātu citu problēmu, lūdzam vērsties ražotāja autorizētā servisā. Pirms sūtīt telefonu remontam, lūdzu piezvani mums pa tālruni 80205220, 29433633 vai uzraksti čatā un pārliecinies, ka varam to salabot.